Skargi i wnioski

Informacja ogólna

 

  1. Każdy obywatel ma prawo złożenia wniosku lub skargi.
  2. Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, usprawnienia pracy, zapobiegania nadużyciom, ochrony własności społecznej i lepszego zaspokojenia potrzeb ludności.
  3. Przedmiotem skargi może być miedzy innymi zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez komórki organizacyjne Centrum Usług Wspólnych w Tczewie wynikających ze Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Centrum Usług Wspólnych w Tczewie .
  4. Wnioski i skargi winne być adresowane do Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Tczewie i to przez niego są rozpatrywane.

 

Wymagane dokumenty

 

Wniosek lub skarga w celu jej rozpatrzenia winna zawierać imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Wnoszącego wraz ze sprecyzowanymi zarzutami z jaki występuje.

 

Sposób dostarczania wniosku lub skargi

 

Wnioski i skargi można dostarczyć do Centrum Usług Wspólnych w Tczewie na jeden z poniższych sposobów:

 

  • złożyć bezpośrednio w formie pisemnej w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych w Tczewie przy ul. Kołłątaja 9, sekretariat (parter) każdego dnia w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30
  • drogą pocztową na adres: Centrum Usług Wspólnych ul. Kołłątaja 9, 83-110 Tczew (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym)
  • drogą elektroniczną w formie dokumentu elektronicznego poprzez platformę e-PUAP o ile wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego e-PUAP,
  • pocztą elektroniczną na adres Centrum Usług Wspólnych: dyrektor@cuw.tczew.pl - w celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów należy posiadać założoną skrzynkę elektroniczną.

 

Wnioski i skargi mogą być także zgłaszane ustnie w poszczególnych komórkach organizacyjnych. W takich przypadkach wymagane jest sporządzenie protokołu przyjęcia wniosku lub skargi. Protokół wymaga podpisania przez Przyjmujące i Wnoszącego.

 

Terminy i sposób załatwienia sprawy

 

  1. O sposobie załatwienia wniosku / skargi zawiadamia się Wnoszącego na piśmie w ciągu miesiąca od złożenia wniosku / skargi.
  2. W przypadkach spraw szczególnie skomplikowanych termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu. O zmianie terminu odpowiedzi oraz o przyczynach zwłoki Centrum Usług Wspólnych w Tczewie jest zobowiązane poinformować Wnoszącego.
  3. Dokument zawierający odpowiedź Centrum Usług Wspólnych w Tczewie może być odebrany przez Wnioskodawcę:
    • poprzez pocztę tradycyjną,
    • osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Tczewie.

W przypadku osobistego odbioru dokumentu należy zgłosić się wraz z dowodem osobistym do sekretariatu. O formie odbioru dokumentu decyduje Wnoszący wniosek / skargę w złożonym piśmie.

 

Informacja dotycząca przebiegu sprawy

 

Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z Centrum Usług Wspólnych w Tczewie osobiście. Kontakt osobisty - sekretariat w godzinach urzędowania.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 sierpnia 2024 10:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Maciej Schwager
Ilość wyświetleń: 4379
30 sierpnia 2024 10:00 (Maciej Schwager) - Zmiana treści zakładki.
30 sierpnia 2024 10:00 (Maciej Schwager) - Zmiana treści zakładki.
29 sierpnia 2024 10:41 (Maciej Schwager) - Zmiana treści zakładki.